Re: perypetie "jaki windows" ciag dalszy:)

Autor: schizoidalna <nothing_at_special.mail>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 14:33:41 MET

Vituniu napisał(a):

> A spodziewasz sie jakichkolwiek zauwazalnych
> efektow po takiej zmianie?

Wystarczy, ze bedzie mi chodzic bez zacianania wiekszosc filmow.

> Sprawdz jakie procesory obsluguje Twoja plyta
> glowna i kup taki, jaki trafisz w zadowalajacej
> Cie cenie.

Najwyzszy procek jaki moja plyta obsluguje to jest wlasnie celeron333:./

> Jesli chcesz kozystac z Windowsow 2K/XP
> to dokup tez pamieci. Przynajmniej 256 MB.
>
> Ale tego juz nie osiagniesz kosztem 40,-.
> Przynajmniej nie dzieki Allegro.

Korzystac z tych windowsow moge i bez mega pamieci - wystarczy moze
jeszcze jedna kostka do 128. A jakos w sumie mi juz na nich nie zalezy.
System ma zgrabnie chodzic, a nie sie nazywac;).