Re: Drukarka Konica-Minolta magicolor 2500W

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 13:29:11 MET

> Drukarka wywodzi się z prostej linii z drukarek qms magicolor,
> charakteryzuje się dobrym odwzorowaniem kolorów, szybkością pracy,
> małym gabarytem, pracą tylko w środowisku MS Windows, brakiem
> postcriptu i bardzo ograniczoną rozbudową.

Jak dla mnie, to ona jest zaskakujaco duża i ciężka. Zwłaszcza ciężka.
Ale nie mam porównania z innymi kolorowymi laserówkami.

> Koszty pracy są w przypadku takiej drukarki są duże, po wydrukowaniu
> 3 ryz papieru,musimy wydać 1700 zł na nowe tonery, koszt drukarki
> wzrasta.

1700 zł to prawda.
No chyba, że sięgnie sie po zestaw regenerowany za 900 zł.
Jednak za to "przestępstwo" traci sie gwarancję. Nie wiem
jak z jakością.

> Drukarka jest świetna jeśli chcemy mieć wydruki ściśle
> czarno-białe przeplatane kilkoma stronami kolorowymi. Jako taka jest
> świetna, koszty wydruku nie są wtedy znaczące.

Mniej więcej takie zadanie ma spełniać u nas. Tak więc ok ;-)

Dzięki,

latet