Re: Laptop Toschiba A110 334

Autor: Wolvier <przebinda_at_o2.pl>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 21:55:15 MET

> Witam,
>
> Zastanawiam sie nad kupnem Toschiby A110 - 334. Laptop ma byc w makro na
> promocji niebawem w calkiem rozsadnej cenie 2850 brutto. Jego dane to:
> 1,73 Ghz Intel Celeron z 1Mb Cache oraz 80GB twardy, nagrywarka DVD +/-,
> matryca 15,4 oraz 512MB RAM. Do tego karta sieciowa, modem, WiFi, 3*USB
> oraz ATI Radeon 256MB no i XP w komplecie.
>
> Czy ktos pracowal na takim sprzecie? Czy jest on w miare stabilny i warty
> jeszcze swojej ceny? Nie potrzebuje laptopa z gornej polki ale nie chce
> [...]

Pierwsze zasadnicze pytanie?

Do czego owy laptop ma służyć??
I od razu mówie że do grania i raczej powazniejszych rzeczy związanych z
grafiką nie nadaje się (k.graficzna - współdzielona z pamięcią ) i dlatego
pasuje na wstępie 1gb ramu.

Toshiba jako firma jest ok, jedna z lepszych, ale przy dużym pechu i tak
możesz trafić na wadliwy egzemplarz.

Co do czasu pracy na baterii wszystko zalezy co będziesz robił.
Przy wordzie to i może działać z 2 czy 3 godziny, przy bardziej
skomplikowanych zadaniach czas się zmniejsza (ale tak każdy laptop ma).

Poza tym nie polecam kupna laptopów w sklepach typu Makro czy hipermarkety.
Czasem warto się rozejrzeć jak cenowo wyglądają w sklepach komputerowych.