Re: Laptop Toschiba A110 334

Autor: gieroj44 <gieroj44_at_wp.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 12:17:42 MET

Użytkownik "Wolvier" <przebinda@o2.pl> napisał w wiadomości
news:em4aso$eo6$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Pierwsze zasadnicze pytanie?
>
> Do czego owy laptop ma służyć??
> I od razu mówie że do grania i raczej powazniejszych rzeczy związanych z
> grafiką nie nadaje się (k.graficzna - współdzielona z pamięcią ) i dlatego
> pasuje na wstępie 1gb ramu.
>
> Toshiba jako firma jest ok, jedna z lepszych, ale przy dużym pechu i tak
> możesz trafić na wadliwy egzemplarz.
>
> Co do czasu pracy na baterii wszystko zalezy co będziesz robił.
> Przy wordzie to i może działać z 2 czy 3 godziny, przy bardziej
> skomplikowanych zadaniach czas się zmniejsza (ale tak każdy laptop ma).

> [...]

Dzieki za odpowiedz. Laptop raczej ani do gier ani do ciezkich programow
graficznych sluzyc nie bedzie... chociaz czasami w photoshopie to i owo
trzeba poprawic :)

No i wlasnie skoro mowisz o przeznaczeniu komputera.... Ja od 5 lat pracuje
na 900 MHz i 256 ram i powiem szczerze ze jak sie nic nie sfajczy to jeszcze
ze 2 lata pewnie nie bede sie przesiadal na nic innego. Ciekaw jestem czy
jesli kupuje teraz cos przenosnego w granicach 1,7 MHz i 512 ram to czy
bedzie faktycznie szybciej? Czy moze z racji tego ze to jest laptop to nie
odczuje zadnej roznicy... Slyszalem pare opini ze laptopy i tak chodza o
wiele wolniej i ze trzeba kupowac sporo szybsze zeby je porowynwac ze
stacjonarnymi.

A wracajac jeszcze do czasu pracy... spojrzalem dokladniej i producent
podaje ze jedna Toschiba (ta ktora planuje kupic) wytrzymuje 1,5 h, a
doslownie model o kilka stowek drozszy (tyle ze procesor core duo bodajze)
ma podane ponad 3h. Czy to jest taka sciema jak z komrkami... podaja
maksymalny czas czuwania (rzedu 480 godzin) ktory jest kompletnie oderwany
od rzeczywistosci, bo kazdy telefon i tak trzeba co 2-3 dni ladowac jak sie
troche rozmawia....

Pozdrawiam,
Grzegorz.