Re: AsRock 775Dual-VSTA dziwne zachowanie... bardzo.

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 11:11:51 MET

*Chiarstic Slide (aphex)* wrote:

> objawy sugerują zasilacz, sproboj tez innego na probe (mimo ze
> to niemusi byc jego wina), metoda dedukcji :-|

no nie wiem....
ja tez mialem podobny problem ale na plycie gigabyte na nf2. podobnie
jak u kolegi swiecila sie dioda dysku a komp nie wstawal. u mnie
natomiast nie mialo znaczenia czy komp chodzil dluzej czy nie. rowniez
testowalem wszystko ale okazalo sie ze winna byla niestykajaca tasma do
dyskow. poprawilem i problem od dwoch lat nie wystepuje...

--
pozdrawiam
  Andre