Re: AsRock 775Dual-VSTA dziwne zachowanie... bardzo.

Autor: cefek <michal.nazarewicz_at_gmail.com>
Data: Sun 24 Dec 2006 - 12:57:35 MET

> testowalem wszystko ale okazalo sie ze winna byla niestykajaca tasma do
> dyskow. poprawilem i problem od dwoch lat nie wystepuje...

U mnie ten problem odpadł, bo testowałem i nie wstawał komp nawet
bez podpiętych napędów (odłączyłem oba kable 80-żyłowe).
Anyway, po błyskawicznej wymianie płyty głównej wszystko hula aż
miło, a problemów żadnych nie mam... no, może poza tym, że
powinienem joya wymienić, bo ten jest już leciwy i w bf2 się
ciężko gra :)

Pozdrawljaju,

cefek