Re: Słuchawki - wyprowadzenie na zewnątrz

Autor: speedmaster <speedmasterBEZ_SPAMU1967_at_op.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 21:33:43 MET

Użytkownik nuclear napisał:
> nie ma szans na zepsucie czegokolwiek, zamontuj tylko to tak, zeby
kabel
> siedzial pewnie, i nie sterczały mu "wąsy" ;)

Witam , mam na kompie SB Live i zrobiłem coś takiego . Na początek
wywaliłem oryginalne stery od SB , zainstalowałem KX-y . A dalej to już
łatwizna ;) , na tył dałem zestaw 2+1 ( lepsza jakość ) , na przód
poszedł dźwięk do tv , zaś słuchawki podłączyłem pod subwoofer . Reszta
to już sprawa mixera KX-ów . Normalnie kiedy potrzeba włączony przód lub
tył ( tv lub 2+1 ) , gdy chcę słuchaki uaktywniam kieruj słuchawki na
środek-subwoofer :) . W ten sposób zawsze podłączone trzy odbiorniki
dźwięku i zero żonglerki kablami .

--
pozdrawiam    >>> speedmaster >>>
pisząc do mnie usuń  BEZ_SPAMU