Re: jaki komp do 4000 zł.moze ktos pomoze

Autor: usenet user <usenet_userUsunTO_at_wp.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 21:30:34 MET

Użytkownik <plastuch27@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1166296467.569404.278780@79g2000cws.googlegroups.com...
> jaki komp. do 4000 zl.W duzej mierze chcialbym go wykorzystywac do gier
> i filmow .w zestaw ma wchodzic monitor 19 cali.w jakich sklepach
> kupowac, slyszalem ze w markietach nie warto.czy kupic zestaw czy
> odzielnie skladac z podzespolow?Z GORY WIELKIE DZIEKI
> PS.pozdro dla Jabola

Zawsze byłem maniakiem AMD ale proponuje ci procek Core2Duo, płytę jakąś
lepsza Gigabyte (Asusy sa droższe a konstrukcyjnie nie sa lepsze), ram 2Gb
800Mhz np Kingmaxa, grafika na jaka ci starczy np GF 7900, dysk 300Gb
Samsung Sata 2 (250tka była jedna z najcichszych i nie wiele ustępowała
prędkością najszybszemu Segate), obudowa Chieftec z zasilaczem no i resztę
dobierz sam