Re: HDD w kieszeni USB - problem na niektorych komputerach

Autor: eth_0 <brak_at_brak.br>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 21:40:03 MET

On Fri, 15 Dec 2006 08:29:08 +0000 (UTC), "Marcin"
<mwlodarc@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

>Czyli wyglada na to, ze moje stacjonarne komputery maja cos nie tak z
>napieciami na portach usb??? (korzystam z portow na plycie)

Mniej więcej ;) USB na plytach w tych PCcikach niestety nie wyrabiaja
Ci prądowo...

>Czy mozna cos z tym zrobic (shuttle jest jeszcze nawet na gwaracji)?

Ja spróbowałbym dołożyc do PCta karte PCI z USB i przetestowac (w moim
przypadku pomoglo :) )

--
eth_0 | GG:4500044
http://www.dzienpo.tk - Śmieszne Zdjęcia Dzień Po Imprezie