Re: laptop - prawa ili niet?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 21:10:57 MET

newtilus wrote:
> 1. Czy lepiej kupić HP za 2300zł ale ze słabszą konfiguracją niż
> coś mniej firmowego ale z lepszą konfiguracją?

Moim zdaniem tak. Różnicy w wydajności przy takich zastosowaniach pewnie i
tak nie wyczujesz, a markowe są dużo porządniejsze (choć są wyjątki,
niestety) i to się czuje przy obcowaniu z maszyną na codzień.

> 3. Czy taki sprzęt w tej cenie będzie wystarczający do
> programowania, pisania, przeglądania neta, oglądania filmów?

Ha, z dużym zapasem. Ja przesiadłem się na własne życzenie z Athlona 2000
(stacjonarny) na P3 700MHz (laptop) i przy takich zastosowaniach nie czuję
dużej różnicy. Jedynie gdy trzeba coś spakować, otworzyć kilka stron we
flashu czy duży pdf czuć, że komputer jest wolniejszy (aczkolwiek nie jest
to jeszcze poziom, który by irytował).

k,