Re: BIOS

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 22:05:20 MET

"Guciowa" napisała:

> No właśnie z tej strony mąż ściągnął i wgrał. Tylko wersję
> różniącą się jedną cyferką...

Ale od tego modelu płyty? Bo jest kilka odmian, różniących się końcową
literką.

> jakaś kobieta mówi w kólko "niedany test CPU, CPU nie zainstalowany"

To wygląda na wgranie starszej wersji BIOS-u, która nie rozpoznaje nowszych
procesorów AMD.

> I co teraz? RATUNKU!
> Mąż zaraz się wkurzy i pójdzie spać a ja dalej będę bez kompa!

Masz jeszcze jedną nową bateryjkę? To wymień też mężowi, może nie zaśnie.
Albo pójdź w jego ślady i spraw, aby rano wstał w dobrym humorze i chęcią do
dalszych działań ;-)

--
JoteR
"Ja tu mam etat inkwizytora." (APW na pl.comp.os.ms-windows.win9x)