Re: BIOS

Autor: Guciowa <ania.guciowa_at_gmail.com>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 21:39:37 MET

JoteR napisał(a):

> IMHO niemożliwe. Wynikiem wyładowania się bateryjki jest utrata danych z
> pamięci CMOS, w której przechowywane są dane dotyczące ustawień BIOS-u. Sam
> BIOS jako taki jest zapisany w pamięci nieulotnej, która nie wymaga
> podtrzymywania bateryjnego. Wykasowanie go stamtąd wymaga akcji użytkownika
> lub wirusa.

> http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=pl-pl

No właśnie z tej strony mąż ściągnął i wgrał. Tylko wersję
różniącą się jedną cyferką... efekt taki, że w końcu świeci
się lampka HDD i power, chodzi wiatraczek... jakaś kobieta mówi w
kólko "niedany test CPU, CPU nie zainstalowany"
I co teraz? RATUNKU!
Mąż zaraz się wkurzy i pójdzie spać a ja dalej będę bez kompa!

Ania