Re: BIOS

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 21:12:48 MET

"Guciowa" napisał:

> Jeśli dobrze myślę, to w wyniku wyładowania się baterii na płycie
> głównej wykasował się BIOS w moim kompie

IMHO niemożliwe. Wynikiem wyładowania się bateryjki jest utrata danych z
pamięci CMOS, w której przechowywane są dane dotyczące ustawień BIOS-u. Sam
BIOS jako taki jest zapisany w pamięci nieulotnej, która nie wymaga
podtrzymywania bateryjnego. Wykasowanie go stamtąd wymaga akcji użytkownika
lub wirusa.

http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=pl-pl

--
JoteR
"Ja tu mam etat inkwizytora." (APW na pl.comp.os.ms-windows.win9x)