Re: HDD w kieszeni USB - problem na niektorych komputerach

Autor: Marcin <mwlodarc.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 10:43:49 MET

> A czasami Twój dysk przy rozruchu nie łyka 1A prądu?

Hmmm, nie wiem, sprawdze (mam nadzieje, ze to powinno byc napisane na dysku) -
byc moze, zobacze jaki mam dysk w laptopie i podmienie

> Część komputerów ma zrobione porządnie ogramiczenie prądu do 500mA na USB
> stąd ten problem. Poszukaj mniej prądożernego dysku do kieszeni.

Czyli byc moze wszystko dziala poprawnie... ale jaki sens ma to ograniczenie
do 500mA? przeciez taki dysk to jest nic w porownaniu z bardziej pradozernymi
urzadzeniami?