Re: HDD w kieszeni USB - problem na niektorych komputerach

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 10:40:15 MET

> Witam,
> Posiadam kieszen usb na dysk ide 2,5" (jakis Iceq czy cos takiego -
> nie mam
> przy sobie w tej chwili, jakis noname w kazdym badz razie).
> Problem polega na tym, ze dziala toto calkiem fajnie z dwoma
> laptopami, ale
> mam baaaardzo czeste problemy przy dwoch komputerach stacjonarnych.
> W laptopach (dell i gericom) podlaczam usb i juz smiga (nawet nie
> musze
> podlaczac dodatkowego zasilania z drugiego usb).
> [...]

Mam podobny problem. Kieszeń (nie pamiętam firmy) działa z notebookiem
(IBM) bez dodatkowego zasilania.
Działa jeżeli podłączę do peceta do gniazda wyprowadzonego
bezpośrednio z płyty, natomiast praktycznie nie działa na
jakichkolwiek dodatkowych kablach - dodatkowe złacza z płyty, albo
przedłużacz. Na tym samym przedłużaczu klucz UCB 2.0 HiSpeed działa.

Podejrzewam kable, albo napięcia.

Na razie nie rozwiązałem problemu.
Rozglądam się za panelem montowanym z przodu, ale nie wiem czy pomoże.

--
Józef