Re: Karta graficzna do 400zl

Autor: eusenet <eusenet_at_gazeta.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 19:46:14 MET

> Nie tylko...
> eusenet - z jakiego połączenia monitora korzystasz? D-SUB czy DVI?
> Jeśli to drugie to nie musisz zwracać uwagę na to czy karta jest ze stajni
> ATI czy Nvidii. Jeśli zaś analogowe połączenie to najlepszym wyborem
> będzie x1650.

korzystam z DVI, zawsze slyszalem ze ati miala lepsza jakosc obrazu i
rzeczywiscie kilkakrotnie sprawdzalem i GF wysiadal. Nie mowie tu o grach,
ale o zastosowaniach graficznych - roznica byla widoczna... jesli
rzeczywiscie tak nie jest w DVI (jak pisal hill_thebill) to swietnie,
zainwestuje w jakiegos GF.

Tylko powiedzcie mi, czy moj Topoer 400W udzwignie takiego GeForce 7600 GS
(co to GS oznacza tak przy okazji?).

Do tego szukam karty, ktora nie bedzie sie mocno grzala - troche sie
sprzetem nie interesowalem (od czasu ostatniego zakupu) i widze, ze sie
wiele na rynku zmienilo pod tym wzgledem. Z tego, co czytam to norma jest,
jesli karta graficzna grzeje sie do 80stopni (szok)