popsułem laptopa?

Autor: Cramer <cramer_at_wla.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 19:22:42 MET

Zaczął mi coś laptop szwankować - a że był po gwarncji to zacząłem go
rozkręcać (to był zły pomysł)
a jeszcze gorszym było że wyciągnąłem procek bo teraz nie potrafię włożyć go
z powrotem - wchodzi w dziurki ale nie mogę go przesunąć żeby zaskoczył na
swoje miejsce.
Pytanie jak w temacie ;-)
Znajomy podpowiedział mi, ze można by w każdą dziurkę wcisnąć kapke pasty
przewodzącej i po włożeniu procka powinno "stykać" - co wy na to?
a może w serwisie mi to zrobią? i ile by to mogło kosztować?

pozdrawiam ciepło
cramer