Komputer się zacina podczas gry.

Autor: <waletpp_at_gmail.com>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 19:20:18 MET

Witam.
Mam taki problem. Otóż gdy włanczam gre w Wolfensterin enemy
territory i wybieram gre w inernecie to po chwili gry zacina mi się
komputer i dioda dysku twardego świeci się nieprzerwanie.
Po pownej chwili (ok 2min) wszystko wraca do normy i możan grać dalej
ale tylko przez chwilkę gdyż zacina sie ponownie i tak w kółko.
Najbardziej dla mnie zastanawiające jest to że gdy gra się odetnie i
wyłacze ją to taki sam efekt (zaciencie>>chwila normalnej
pracy>>zaciencie) występuje w windowsie, to uniemożliwia poprawne
wyłączenie komputera.
Proszę o pomoc próbowałem już wiele sposobów: aktualizacja
windowsa, nowsze/starsze sterowniki do grafiki nawet reinstalowałem
system. Problem pojawił się wtedy gdy zakupiłem nową karte
graficzną PALIT ATI radeon X1300Pro. Ale wątpie żeby była to winna
karty gdyż wszystkie inne gry dzialają poprawnie.

PS. Z góry dzieki za pomoc