Re: Podlaczanie USB przez bluetooth/wifi

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 17:57:09 MET

Dnia 12/14/2006 8:40 AM, Użytkownik SeC napisał:
> Witam.
> Czy ktos moze slychal/wie, czy istnieje jakis adapter dzieki ktoremu
> mozna podlaczyc jakies urzadzenie z USB bezprzewodowo? Chodzi mi o cos
> takiego jak adaptery bluetooth na usb, ktore daja mozliwosc wspolpracy
> PC z urzadzeniami ktore maja BT, tylko, ze w druga strone - urzadzenia
> wyposazone w USB maja mozliwosc komunikacji wlasnie poprzez taki
> adapter? Ogolnie chodzi mi np. zeby podlaczyc aparat cyfrowy ktory ma
> port mini USB bezprzewodowo do komputera?

Na stronie pcwk był kiedyś opis takowego urządzenia: hub usb łaczący sie
z komputerem przez wifi, ze swoim zasilaczem. Zabawka fajna, tylko ztcp
cena zabijała (chyba ok $300-$400).

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \