Re: Podlaczanie USB przez bluetooth/wifi

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 19:39:33 MET

** SeC wrote:

> Czy ktos moze slychal/wie, czy istnieje jakis adapter dzieki ktoremu
> mozna podlaczyc jakies urzadzenie z USB bezprzewodowo?

Są takie przejściówki, ale to nie działa zbyt dobrze. Same w sobie nie
są złe, problem w tym, że producenci sprzętu z USB często nadużywają
standardu i to co ma szanse działać (i działa) po kablu to po takiej
przelotce już nie da rady.

> Ogolnie chodzi mi np. zeby podlaczyc aparat cyfrowy ktory ma port
> mini USB bezprzewodowo do komputera?

Pozostaje jakiś mini-komp (system embeded) z portem USB i wifi, da się
takie cuda robić.