Podlaczanie USB przez bluetooth/wifi

Autor: SeC <sec.and_at_gmail.com>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 08:40:17 MET

Witam.
Czy ktos moze slychal/wie, czy istnieje jakis adapter dzieki ktoremu
mozna podlaczyc jakies urzadzenie z USB bezprzewodowo? Chodzi mi o cos
takiego jak adaptery bluetooth na usb, ktore daja mozliwosc wspolpracy
PC z urzadzeniami ktore maja BT, tylko, ze w druga strone - urzadzenia
wyposazone w USB maja mozliwosc komunikacji wlasnie poprzez taki
adapter? Ogolnie chodzi mi np. zeby podlaczyc aparat cyfrowy ktory ma
port mini USB bezprzewodowo do komputera?

Pozdrawiam.