Re: Najtanszy dobry UPS

Autor: gg <dddd_at_ddd.d.>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 13:00:44 MET

Użytkownik "Mr.Jack" <mrjack@WYTNIJTOCOTUJESTmotocykl.org> napisał w
wiadomości news:elpu8k$s2j$1@nemesis.news.tpi.pl...
> To sa drogie jak na moj portfel upsy, rozgladam sie raczej za czyms
> ponizej 300 zl. Jedno pytanie: czy ups np. 180 W podlaczony do mojego
> komputera po prostu nie bedzie w stanie dostarczyc odpowiedniej ilosci
> pradu na raz, czy raczej po prostu krocej ten prad bedzie mogl
> dostarczac? Srednio sie orientuje w elektryce ;) Jesli w danym momencie
> pobor pradu u mnie w komputerze przekroczy 180 W, to co ?

Ups pokaże przeciążenie i się wyłaczy (w najlepszym razie) w gorszym się
spali...
chcesz mieć prawdziwego upsa czy uspokoić tylko sumienie?
moja rada - Kup sobie APC z serii smart nawet jakiś stary APC smart 600
( najlepiej nie bierz v/s bo one nie mają pełnych danych o stanie upsa po
RS-ie)

--
pozdr
P.