Re: Najtanszy dobry UPS

Autor: Mr.Jack <mrjack_at_WYTNIJTOCOTUJESTmotocykl.org>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 23:15:27 MET

*KW* wrote:

> 1. Nie 'Active Power'

Czemu?

> 2. Jakikolwiek z pełną sinusoidą - najlepiej APC

A jakie wady maja inne rodzaje?

> - mocy min. 400W (nie VA).

To sa drogie jak na moj portfel upsy, rozgladam sie raczej za czyms ponizej
300 zl. Jedno pytanie: czy ups np. 180 W podlaczony do mojego komputera po
prostu nie bedzie w stanie dostarczyc odpowiedniej ilosci pradu na raz, czy
raczej po prostu krocej ten prad bedzie mogl dostarczac? Srednio sie
orientuje w elektryce ;) Jesli w danym momencie pobor pradu u mnie w
komputerze przekroczy 180 W, to co ?

Tak sie tylko zastanawiam czy mnie stac na UPSa, bo jak sie okaze, ze
definitywnie musze kupic 400W zeby w ogole moj komputer mial z czego prad
pobierac, to bede w kropce.

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
http://www.motocykl.org