Dziwny problem z nagrywarka

Autor: kilhoot <kilhoot.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 12:57:35 MET

Przepraszam od razu z gory, bo moze to nie ta grupa, ale nie mam pojecia czy
to blad sprzetowy, czy systemowy.
 Otoz, mam takie cudo jak Nagrywarka DVD Samsung SH-S182. Nowka funkiel prosto
ze sklepu. Kiedy wkadam ja do kompa - widzi normalnie wszystkie plyty - czy to
cd czy dvd - jednak pojawia sie problem z wyswietlaniem zawartosci tych plyt.
W jednym przypadku widzi zawartosc w innych nie widzi. ROdzaj plytke tez chyba
nie ma znaczenia, dajmy na to jednych Verbatimow nie widzi, inne widzie, tak
samo z esperanzami. Jezeli chodzi o jakies wirusy - antyvir nie znalazl nic
ciekawego. Format narazie nie wchodzi w gre - jest na dysku troche waznych
danych i wlasnie po to aby je zarchiwizowac zakupiona zaostala nagrywarka....

Jezeli mieliscie jakis podobny problem poradzcie cosik ;)

dzieki wielkie
pozdrawiam
zyx