Re: internet i stale lacze

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 02:39:40 MET

Użytkownik "wojtek" <wojciech_lechowicz@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1166057629.380463.79510@t46g2000cwa.googlegroups.com...
> witam wszystkich!!! jwstem uzytkownikiem internetu od nie dawna i
> dlatego jak kazdy z was ma od razu problemy. moj jest zwiazany z
> szybkoscia internetu. posiadam stale lacze worner cabel ( teren NY) ale
> w porownaniu z moimi koegami (zreszta tak dobrymi ze nie chca
> podpowiedziec) ktorzy posiadaja te same lacze ich polaczenia z
> internetem sa o wiele szybsze. pytanie moje jsest czy karta sieciowa
> jaka mam zamontowana moze byc przyczyna wolniejsego transferu? (komp
> 500Mghz Pentium III, 512 sdrm, karta zintegfrowana i td; zadna
> [...]
 Nie wiem jakiej szybkości macie internet w NY, ale u nas typowo (?) łącza
od 0,1 do 6 Mbps
a karty sieciowe 10 (starocie) lub 100 (a nawet 1000) Mbps, ergo raczej nie
karta.
Jednak na PIII 500 MHz możesz odczuwać spowolnienie przy wyświetlaniu
stron intensywnie wykorzystujących ruchome bajery.
Nie wiem czy zadziała, ale spróbuj testu szybkości łącza http://dsl.cz

Pozdrawiam
Feromon