Re: Wymiana radiatora na AMD Athlon. I cos nie dziala...

Autor: Jakub Krajewski <jakub_at_wytnij.krajewski.org>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 02:18:57 MET

Sel <elq8e9$gs2$1@inews.gazeta.pl> napisał:

> W wielkich mekach udalo(?) mi sie wymienic radiator (i wentylator) na
> procku AMD Athlon. Gdy wlaczam kompa, to ekran czarny i slychac
> powtarzajacy sie cykl trzykrotnych, dosc dlugich pikniec. Nic z dysku
> sie nie wgrywa.

Jeśli to Athlon z odkrytym jądrem to mogłeś go ukruszyć a tym samym
bezpowrotnie zniszczyć. Czasem ukruszenie nie jest niszczące, ale
częściej jednak tak. Czekają Cię najpewniej dokładne oględziny
procesora.

Sprawdź też czy podłączyłeś wentylator chłodzący procesor do płyty
głównej, niektóre płyty nie startują bez obciążenia na CPU_FAN.

--
Jakub Krajewski, kraju
~~~~~ 741237448s ~~~~~ http://last.fm/user/kraju