internet i stale lacze

Autor: wojtek <wojciech_lechowicz_at_o2.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 01:53:49 MET

witam wszystkich!!! jwstem uzytkownikiem internetu od nie dawna i
dlatego jak kazdy z was ma od razu problemy. moj jest zwiazany z
szybkoscia internetu. posiadam stale lacze worner cabel ( teren NY) ale
w porownaniu z moimi koegami (zreszta tak dobrymi ze nie chca
podpowiedziec) ktorzy posiadaja te same lacze ich polaczenia z
internetem sa o wiele szybsze. pytanie moje jsest czy karta sieciowa
jaka mam zamontowana moze byc przyczyna wolniejsego transferu? (komp
500Mghz Pentium III, 512 sdrm, karta zintegfrowana i td; zadna
rewelacja ale jakies tam cos na start) bede wdzieczny jak ktos mi
podpowie dlatego z gory dziekuje. a tak na marginesie to slyszalem ze
mozna zwiekszyc wydajnosc procesora tzn szybkosc. czy to jest prawda?