Wymiana radiatora na AMD Athlon. I cos nie dziala...

Autor: Sel <sel81_at_WYTNIJTOgazeta.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 02:11:41 MET

Witam!

W wielkich mekach udalo(?) mi sie wymienic radiator (i wentylator) na procku
AMD Athlon. Gdy wlaczam kompa, to ekran czarny i slychac powtarzajacy sie
cykl trzykrotnych, dosc dlugich pikniec. Nic z dysku sie nie wgrywa.

Wyjalem proc, ram, karte graficzna, wlozylem z powrotem i dalej to samo :( .

Domyslacie sie, co jest grane? Czy moglem uszkodzic plyte lub proc? Niestety
nie wiem, jaki tam jest BIOS, nie podam Wam.

--
Pozdrawiam,
Sel