Re: Biała klawiatura + klawisze regulacji głośności

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 01:53:21 MET

Osadnik <osadnik.www@wp.pl> wrote:

> Znacie moze chociaż podobny typ? Oglądam juz któryś z rzędu sklep
> komputerowy i dodatkowe klawisze regulacji głośności sana czarnych
> klawiaturach, a białe klawiatury sa drogie. Klawiatura MUSI być tania.
> Nie chodzi mi o jej parametry hałasu czy innych.

            Samsung SDM4500 i nastepcy. Koszt ~40 zl, dosc popularne w PL i
przynajmniej mi sie na niej wygodnie pracuje (pomijam fatany program do
obslugi dodatkowych klawiszy, ale nie trzeba go uzywac) - WinXP i KDE
obsluguje ja z automatu, gorzej pod win2k.

BTW:
Ktos moze polecic jaks dobry program do obslugi tych klawiszy pod win2k.
Troche sie tego naszukalem i zaden mi do konca nie pasuje :/
Czeski XtraKeys jest platyny, idea skrytptow z AutoHotkey choc bardzo
fajna, to do mnie nie trafila - nie mam czasu do tego przysiasc i przegryzc
sie przez ten jezyk makr. Szukam czegos co byloby latwe w konfiguracji, a
idela by umozliwialo w razie potrzeby dopisanie makr jak auto hotkey.

> Ach no i jak najmniejsza,, bo te rozlewające sie klawiatury se nie
> mieszczą tam gdzie trzeba.

            Jesli nie zalozysz opcjonalnego plastiku przeciw zwyrodniniu
nadgarstkow to ma ona wymiary dosc standardowe klawiatury 105 lawiszowej,
no moze jest ~1 cm wyzsza przez te dodatkowe klawisze. Jesli szukasz
naprawde malej klawiatury w stylu laptopwym, bialej i z dodatkowymi
klawiszami to mozesz miec problem z polaczenim tego - zredukowane wymiary
nie pozwalaja rozlozyc klawiszy jak na standardowej 101/105 klawiszowej
a co dopiero jeszcze upchnac dodatkowe klawisze multimedialne.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl