Re: IBM T22 pytanie.

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 00:12:36 MET

"Guru" <twojaera@NIE.SPAMUJ.poczta.fm> wrote in message
news:elpgej$cga$1@achot.icm.edu.pl...
> Czesc!
>
> Za rada JFK sprawdzilem temperatury. Bez obciazenia przy 700MHz to ~36 oC
> w stresie do 74 oC komputer jest przy tym stabilny. Wiatrak dziala i
> chlodzi. Co moze byc przyczyna, ze przy 900MHz nastepuje zamarzanie
sytemu?
> Jedyne co mi przychodzi do glowy to, ze moze sie przegrzewa jednak? Mam
> zamiar kupic paste arctic silver5 i przesmarowac radiator.
> Moze macie inne pomysly co moze byc przyczyna i jak temu zaradzic?

Na bank sie przegrzewa...
sprobuj dotknac radiatora przy takiej temperaturze.. jesli cie nie oparzy,
to znaczy, ze problem jest na styku procesor - radiator, a jesli cie oparzy,
to znaczy, ze wiatrak nie wydala (pewnie zatarty i ma za niskie obroty)...
Ewentualnie oddaj do serwisu lub trzymaj pomiedzy 2 ksiazkami, zeby
chlodzenie od spodu bylo :) Sa tez takie specjalne aluminiowe podstawki pod
laptopy z wbudowanymi wiatrakami, ktore chlodza laptopa od spodu :) ale
oczywiscie wtedy juz na kolana nie wezmiesz, bo ci sie wlosy na nogach
wkreca w wiatraki :)

Pozdrawiam
Michal