IBM T22 pytanie.

Autor: Guru <twojaera_at_NIE.SPAMUJ.poczta.fm>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 19:26:18 MET

Czesc!

Poprzednio opisywalem swoj problem z laptopem IBM T22, udalo mi sie go
uruchomic i dziala jest tylko male ale... Dziala stabilnie tylko z
procesorem puszczonym na 700MHz zamiast fabrycznych 900MHz (Jest to PIII M).
Problem objawia sie wtedy gdy w BIOS>Config>Power> wlacze Intel SpeedStep
techology.
Komputer dziala tylko wtedy gdy ta opcja jest wylaczona, powoduje to
uruchomienie systemu z 700MHz i jest wtedy stabilny. Proba ustawienia
SpeedStepu na automatic badz na maxium(wtedy procek dziala na stale na
900MHz) powoduje "zamarzanie" systemu w roznych momentach, wlasnie taki
efekt a nie np. bluescreen.
Za rada JFK sprawdzilem temperatury. Bez obciazenia przy 700MHz to ~36 oC a
w stresie do 74 oC komputer jest przy tym stabilny. Wiatrak dziala i
chlodzi. Co moze byc przyczyna, ze przy 900MHz nastepuje zamarzanie sytemu?
Jedyne co mi przychodzi do glowy to, ze moze sie przegrzewa jednak? Mam
zamiar kupic paste arctic silver5 i przesmarowac radiator.
Moze macie inne pomysly co moze byc przyczyna i jak temu zaradzic?

Pozdrawiam!

--
Grzesiek
Babilon141