Re: IBM T22 pytanie.

Autor: Guru <twojaera_at_NIE.SPAMUJ.poczta.fm>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 15:04:58 MET

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
wiadomości news:elq1db$qqp$1@news.onet.pl...
> Na bank sie przegrzewa...
> sprobuj dotknac radiatora przy takiej temperaturze.. jesli cie nie oparzy,
> to znaczy, ze problem jest na styku procesor - radiator, a jesli cie
> oparzy,
> to znaczy, ze wiatrak nie wydala (pewnie zatarty i ma za niskie obroty)...

Uzbroilem sie dzis w paste arctic silver 5 i zaraz sie tym zajme. Zeby
dotknac radiator w czasie pracy musze wymontowac z lapka klawiature a bez
tej nie uda mi sie go uruchmic bo wbudowany jest w nia tez przycisk power.
Co do obrotow wiatraka to dziala ale rzeczywiscie nie robi na najwyzszych
obrotach takiej wichury jak kiedys. W jaki sposob najlatwiej sprawdzic czy
wiatrak nie zaciera sie? Jesli w niego dmuchne i kreci sie swobodnie to
dobrze? czy powinien byc dosc sztywny i nie obracac sie?

Dzieki za pomoc! Pozdrawiam!