Re: WinFast TVExpert

Autor: Silent_Bob <ndchoros_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 20:46:51 MET

> bylo nawet odznaczone i zero efektu nadal :/ karta graficzna jaka posiadam
> to Leadtek WinFast Ti4200 - moze juz starsza konstrukcja ale mam nadzieje.

No tu nie ma problemu, obsluguje overlay.

> Probowalem odinstalowac / zainstalowac wszystko na nowo - nadal bez
efektu.

Opisz swoja procedure instalacji krok po kroku, od momentu wlozenia karty do
kompa. Sciagnik ze strony Leadteka program do deinstalacji sterownikow i
zapusc. Kolega powyzej slusznie radzi instalowac sterowniki "recznie"!
Dopoki nie zainstaluja sie poprawnie 3 urzadzenia, nie masz co liczyc na
obraz...