Re: jaki windows?

Autor: schizoidalna <nothing_at_special.mail>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 17:19:35 MET

qwerty napisał(a):
> Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości

No tak, ale czy przy tak slabiutkim sprzecie to rzeczywiscie da rade?
Widzialam juz XP na podobnym, niewiele lepszym sprzecie i chodzil
dobrze. Przez jakis czas. Potem regularne czyszczenie lub format.

> Ale raczej nie tak szybkie jak Win98SE.

Szybsze czy nie. Chodzi mi o to, jak bedzie sie korzystalo? Da rade
obejrzec film, czy sam system, a nie tyle co slaby sprzet czy kodeki,
nie bedzie tego np. utrudnial? Czy gry beda chodzily w miare(np. taki
Homm 3)?
Nie chodzi mi o ranking windowsow, tylko, czy oplaca sie zejscie na inny
system przy takim sprzecie? A jesli sie oplaca, to czy w sensie takiego
stylu uzytkowania ktory przedstawilam?
W sumie nie myslalam o xp, nie podejrzewalam nawet ze moglby chodzic na
takim starym kompie, tylko o tych 'pomiedzy' 98 a xp, a moze NT walnac?
No nie wiem, naprawde, znam sie w sensie ledwie podstawowym plus to, ze
moj flop czyta co dziesiata dystkietke - juz nie pamietam - czy przy
instalce 98 potrzebna byla takowa?

Ech, takie dylematy.... :)

pozdrawiam
schizoidalna