Re: czym sie rozni seria IBM T... od R...

Autor: Von Adamus <vonadamus_at_interia.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 13:44:27 MET

> Ludzie!!!
> Gdzie Wy tam ten TYTAN widzicie?
>
> Jakiś mit marketingowy zrobił się wokół notebooków IBM Txx (chyba za
> sprawą allegro).
>
> Oczywiście potwierdzę jakość wykonania serii Txx, są naprawdę solidne ale
> tytan ... (??)

Akurat że wykorzystują to w marketingu to fakt - ale tytan tam jest -
dokładnie tył laptopa i jego klapa jest ze stopu tytanu ( podkreślam stopu
tytanu nie samego tytanu ) - nie chcesz wieżyć - podjedź do mnie to Ci
pokażę rozebranego T-ka - mam nawet polamany kawałek tylnego wzmocnienia i
se zobaczysz - cała scianka tylna grubości ok 1-1,5 mm waży mniej niż
stalowa osłonka portu pcmcia o minimalnej grubości - no chyba że znasz inne
stopy o takiej wadze i wytrzymałości bo duraluminium to nie jest a plastik
też

Pozdrawiam