Re: czym sie rozni seria IBM T... od R...

Autor: Shreek <pulikowSP_at_Mpoczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 20:05:10 MET

Von Adamus napisał(a):

> Akurat że wykorzystują to w marketingu to fakt - ale tytan tam jest -
> dokładnie tył laptopa i jego klapa jest ze stopu tytanu ( podkreślam
> stopu tytanu nie samego tytanu ) - nie chcesz wieżyć - podjedź do mnie
> to Ci pokażę rozebranego T-ka -

Właśnie mam na biurku rozebranego T22 bo mi się podczas upadku odłamał
kawałek rogu obudowy matrycy.
I nie wiem, czy T22 to zbyt stary model ale ten odłamany plastik nie
wygląda na metal :-)

Może i to jest jakiś kompozyt, zresztą cholera wie co, jednak w typowy
dla twardych i kruchych tworzyw się odkruszył a nie odgiął.

Nie chodzi mi tutaj aby udowodnić, że w składzie obudowy Txx nie ma
tytanu, magnezu lub czegoś o chwytliwej nazwie bo pewnie IBM zamówił
jakieś tworzywo z dodatkiem "czegoś".
Chodzi mi bardziej o to, że narósł wokół serii Txx mit jakoby były one
zrobione z metalu a co za tym idzie odporne na wszelkie zdarzenia.

Niestety, mój T22 spadł, będąc zabezpieczony w dosyć solidnej torbie z
wysokości około 60cm i niestety: róg obudowy matrycy się odkruszył oraz
złamał się jeden zatrzask.
Nie wiem, może mam podróbę :-(

--
M.