Pozioma czarna linia na Trinitronie

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 11:19:22 MET

Pozioma czarna kreska wyświetla się na 1/3 wysokości ekranu, tak miedzy
poszczególnymi plamkami na monitorze. Jest dość irytująca. Chodzi o
Kineskop Sony Trinitron w Monitorze CTX.
W instrukcji napisane ze to jest ... Normalne. Coś mi sie wierzyć nie
chce. Czy to wada produkcyjna czy jak? a moze brak sterownika :| ? Czy
da się to usunąć?
Tak samo nie wiedziałem że na monitorze CRT mogą występować bad piksele.
Tu jednak jest jeden, czary punkt, nie zapala się, i jest na pewno po
wewnętrznej stronie kineskopu. Wygląda jak Bad Pixel na LCD. Tyle ze to
monitor CRT... Macie jakies pomysły jak to zwalczyć? Moze trzeba jakoś
ręcznie ustawić parametry obrazu? Na innym monitorze nie ma problemów.