Re: zawiesza sie, ale tylko raz...

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 11:12:04 MET

Dnia 12 Dec 2006 13:28:40 -0800, pansowa@gmail.com napisał(a):

> GA-7N400-L; a co wiadomo przy tej co wymieniles?

Ooo... Masz taką samą płytę jak ja obecnie. To mnie trochę zmartwiłeś. No
ale nie jest powiedziane że i porządne płyty sie nie psują. Wygląda mi to
bowiem na jakieś uszkodzenie płyty. Rutynowa rada - obejrzyj elektrolity na
płycie. Zmien na próbę zasilacz (też ma elektrolity :)
A co do K7S5A to ma wrodzone cold -booty w połowie przypadków. I inne
przypadłości też zresztą. Wiem coś o tym bo to była moja poprzednia płyta
:)

--
Jacek