Re: Instalacja win xp - NeverEnding Story

Autor: alacak <jakawww_at_konto.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 10:34:30 MET

AvE!

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości
news:elog53$93s$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Zaraz będziesz odwoływał:-) To pójście na łatwiznę.Zapoznaj go z panią
> rózgą;)

Mam potem moralniaka jak w ekstremalnej sytuacji zleje mu dupe :)

> Czy w tym momencie jest próba odczytania płytki z instalką czy nie?

Komunikatu zadnego nie ma i nie czyta cd.

> Tak przy okazji: W Windows 98 przełącznikiem przy SETUP.EXE dało się
> wyłączyć te durne napisy, a w XP się da?

Mnie nie pytaj.

> Oj, szkoda:-) nie było od kogo pożyczyć twardego, żeby zgrać? :-(

Nie bylo. Gorzej, ze na drugim mam 130 GB softu i max. 80 GB dysk Juniora.

> kompa to sprawdź płytkę pod kątem błędów, może się okaże, że płytka jest
> walnięta

No ta plytka sie powtarza. Dbam o plytki, ale moze faktycznie sie rysnela.
Tydzien temu byla OK.

Moze to kogos naprowadzi - przy instalce nieraz komp nie widzi mojej
klawiatury usb.
Na poczatku instalacji jest OK, gdzies w okolicach wyboru dysku do
instalacji juz jej nie widzi.
Przy poprzedniej instalce bylo OK, teraz musze podpinac stara na ps2.
Czy jest jakis zwiazek?

Pozdrawiam
alacak