Re: Instalacja win xp - NeverEnding Story

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 10:11:41 MET

alacak napisał(a):
> Wczoraj Junior zresetowal mi kompa wlacznikiem zasilania.
> Chyba mu odwolam Boze Narodzenie :)

Zaraz będziesz odwoływał:-) To pójście na łatwiznę.Zapoznaj go z panią
rózgą;)

> Instalka "wiesza sie" w punkcie "instalacja windows".

Czy w tym momencie jest próba odczytania płytki z instalką czy nie?

> Napisalem "wiesza sie", bo faktycznie trwa, tylko ze w nieskonczonosc.
> Zmieniaja sie opisy fantastycznych mozliwosci win xp, migaja sobie
> kwadraciki w prawym dolnym rogu, jednak do konca ciagle jest 39 minut i tak
> cala noc.

Tak przy okazji: W Windows 98 przełącznikiem przy SETUP.EXE dało się
wyłączyć te durne napisy, a w XP się da?

> Dysk sprawdzilem na szybko hutilem, jest niby OK.
> Usunalem podzial na partycje (80 GB filmow poszloooo),

Oj, szkoda:-) nie było od kogo pożyczyć twardego, żeby zgrać? :-(

  ale nic to nie dalo.
> Przy instalce za kazdym razem pelny format.
> Bede dzisiaj kombinowal ze sprzetem, ale moze ktos mial dokladnie taki
> przypadek i poda gotowe remedium?

Miałem taki przypadek z wersją ewaluacyjną Windows 2003 Server, instalka
zachowywała się identycznie, ale później(przy wykrywaniu sprzętu).W
wymaganiach napisali, że system wymaga karty sieciowej, ale chyba nie
przy instalacji już?? Problemu nie rozwiązałem.Zresztą to była tylko
wersja ewaluacyjna, więc dałem sobie spokój.Skoro masz dostęp do innego
kompa to sprawdź płytkę pod kątem błędów, może się okaże, że płytka jest
walnięta

Tomaszek