Re: Instalacja win xp - NeverEnding Story

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 12:28:46 MET

alacak napisał(a):
> Mam potem moralniaka jak w ekstremalnej sytuacji zleje mu dupe :)

I niepotrzebnie.Ale teraz massmedia lansują tzw.bezstresowe wychowanie
itp.pierdoły, więc Twój moralniak może się niesłusznie pogłębiać.Ale to
już NTG;-)

> Komunikatu zadnego nie ma i nie czyta cd.

To moim zdaniem nie jest to problem porysowanej płytki.

> Nie bylo. Gorzej, ze na drugim mam 130 GB softu i max. 80 GB dysk Juniora.

To jak rozumiem tak zamiast rózgi:-) Nie ma filmów:-)

> No ta plytka sie powtarza. Dbam o plytki, ale moze faktycznie sie rysnela.
> Tydzien temu byla OK.

Sprawdź np.Nero CD/DVD Speed czy daje się całość odczytać.Nie sądze
jednak, żeby to było to, bo napęd "nie mieli"

> Moze to kogos naprowadzi - przy instalce nieraz komp nie widzi mojej
> klawiatury usb.
> Na poczatku instalacji jest OK, gdzies w okolicach wyboru dysku do
> instalacji juz jej nie widzi.
> Przy poprzedniej instalce bylo OK, teraz musze podpinac stara na ps2.
> Czy jest jakis zwiazek?

Na czas instalacji odłącz wszystkie urządzenia USB i opcję w biosie:
"USB Legacy support" ustaw na Disabled.

Jak nie musisz dodawać żadnych sterowników podczas instalacji to wyłącz
kontroler FDD i wszystko co nie jest niezbędne do instalacji.A nuż coś
się gryzie z czymś.

Winna może być sama instalarka, miałem taką - nie działał mechanizm
dodawania sterowników podczas instalacji(te po naciśnięciu F6).Niby było
  wszystko OK, można było wybrać dysk SATA, podzielic go na partycję,
ale jak przyszło do skopiowania sterownika na HDD była informacja, że
nie można odczytać z dyskietki pliku VIAMRAID.SYS i klops.Nie pomogła
integracja sterownika z instalką - twardy zwis:-/ Zmieniłem instalarkę i
poszło jak po maśle.

Tomaszek