Re: wymiana kondensatorów

Autor: beny_hill <beny_hill_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 19:03:01 MET

BETON <brak@mejla.pl> napisał(a):

> Wymieniłem wszytkie, płyta chodzio- no ale niestety- procesor sie strasznie
> grzeje, powoli sobie rośnie temp - az po okolo 5 minutach jest już 69 st,
> Wtedy system juz jest nie stabilny, NIe wiem co jeszcze moge zrobić,
> kondensatory są wymienione wszstkie i do tego dobrze ( nie jest to dla
> mnie nowość)
> NIe mam już pomysły czemu on sie tak grzeje... ( system chłodzący jest
> napewno ok) a parametry biosa są na domyślnych)

 Procesor :
  1. nie jest przetaktowany ??
  2. chłodzony powietrzem z wnętrza obudowy ??
  3. warstewka pasty jak najcieńsza ??

  Jezeli masz mozliwość doprowadzenia do procesora powietrza
  chłodzącego z zewnątrz obudowy - to schłodzi Ci to
  przynajmniej procesor o róznicę temp. wew-zew czli nawet 15-20C.
  Można dorobić kominek (jeżeli nie ma na bocznej ścianie),
  od strony tylnej scianki - choćby i z tektury, tak by wentylator
  ciągnął powietrze z zewnątrz.

> ps ten link co podałes- moze posiada ładne zdjecia ale pierwszy raz
> widze zeby tak "wylutowywać" - kondensatory ( wyszarpywanie w zasadzie)
> jak on to robi- dla mnie to totalna amatorka,

  To dokładnie full/total amatorskie rozwiązanie ale nie każdy
  ma umiejętności, doświadczenie i możliwości narzędzia
   - jak prawdopodobnie conajmniej z 99% uzytkowników.