Re: wymiana kondensatorów

Autor: BETON <brak_at_mejla.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 21:57:44 MET

> Procesor :
> 1. nie jest przetaktowany ??
> 2. chłodzony powietrzem z wnętrza obudowy ??
> 3. warstewka pasty jak najcieńsza ??
>
> Jezeli masz mozliwość doprowadzenia do procesora powietrza
> chłodzącego z zewnątrz obudowy - to schłodzi Ci to
> przynajmniej procesor o róznicę temp. wew-zew czli nawet 15-20C.
> Można dorobić kominek (jeżeli nie ma na bocznej ścianie),
> od strony tylnej scianki - choćby i z tektury, tak by wentylator
> ciągnął powietrze z zewnątrz.

/ciach/

No chyba czas zamknąc watek- poradziłem sobie z problemem
Okazało sie ze dałem niewiele wiekszy radiator- ale ma 4500 tyś obr,
Ten stary miał ok 2500 tyś.
CHodzi głośniej- ale jest około 40 st.
 Jedna rzecz mnie ciekawi, komputer który dostałem do naprawy posiadał taki
radiator i wentyl pewnie od początku, i jakoś sobie radził,
Ja wymieniłem na wiatrak który ma 2500 tyś obotów- a moze wcześniej był
szybszy, nie mam jak sprawdzic bo jest zatarty.
Innego yjścia chyba nie ma.....
dzieki za odpowiedzi !