Re: wymiana kondensatorów

Autor: BETON <brak_at_mejla.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 18:42:36 MET

> Wymieniasz wszystkie z typu który wyraźnie nie wrabia,
> typowe - o pojemności 1500-2200 uF/6,3V , zlokalizowane
> w pobliżu procesora i chipsetu.
> Nowe kondensatory radzę użyć na większe napięcia
> np 12-16V - istotne jest by wymiary fizyczne
> umożliwiały ich umieszczenie na ich miejscach
> na płycie
>
> Pozostałe, mniejsze kondenstorki nie mają
> w praktyce aż takiego znaczenia dla pracy płyty.
>
> PS
> http://www.edw.com.pl/index.php?module=ContentExpress&func=display&ceid=151&meid=

/ciach/

Dzieki za odpowiedź
Wymieniłem wszytkie, płyta chodzio- no ale niestety- procesor sie strasznie
grzeje, powoli sobie rośnie temp - az po okolo 5 minutach jest już 69 st,
Wtedy system juz jest nie stabilny, NIe wiem co jeszcze moge zrobić,
kondensatory są wymienione wszstkie i do tego dobrze ( nie jest to dla
mnie nowość)
NIe mam już pomysły czemu on sie tak grzeje... ( system chłodzący jest
napewno ok) a parametry biosa są na domyślnych)

ps ten link co podałes- moze posiada ładne zdjecia ale pierwszy raz
widze zeby tak "wylutowywać" - kondensatory ( wyszarpywanie w zasadzie)
jak on to robi- dla mnie to totalna amatorka,