Re: wymiana kondensatorów

Autor: beny_hill <beny_hill_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 17:58:29 MET

BETON <brak@mejla.pl> napisał(a):

> Czy w takim razie mam wymenić tylko wszstkie "duże" ? Czy moze wszstkei
> z płyty- ( tylko wtedy moze mie sie to niekalkulowc:)

 Wymieniasz wszystkie z typu który wyraźnie nie wrabia,
 typowe - o pojemności 1500-2200 uF/6,3V , zlokalizowane
 w pobliżu procesora i chipsetu.
 Nowe kondensatory radzę użyć na większe napięcia
 np 12-16V - istotne jest by wymiary fizyczne
 umożliwiały ich umieszczenie na ich miejscach
 na płycie

 Pozostałe, mniejsze kondenstorki nie mają
 w praktyce aż takiego znaczenia dla pracy płyty.

PS
 http://www.edw.com.pl/index.php?module=ContentExpress&func=display&ceid=151&meid=