Re: głośniki do komputera, jakie najlepsze?

Autor: razor <razorjack_at_usun.to.gazeta.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 23:47:01 MET

Dnia Tue, 12 Dec 2006 16:38:45 +0100, Zbyszek napisał(a):

> Jeśli w pracy to weź dobre słuchawki. Trochę niewygodne lecz bezpieczne dla
> otoczenia :-). W pracy na ogół nikt nic nie mówi, lecz w dłuższym czasie
> mogą zacząć się buntować. Za 100zł można kupić całkiem dobre i wygodne o
> bardzo dobrej jakości dźwięku. Ja mam w tej chwili takie za 50zł i pod
> względem basów wymiatają wszystkie 'komputerowe' plastikowe kolumienki.
> Przy kupowaniu słuchawek trzeba zwrócić uwagę na wykonanie - muszą być
> solidne.

słuchawki mam, creative ep-630, są bardzo wygodne,
problem w tym, że innych w ogóle nie słyszę, jak do mnie mówią :)
a głośniki każdy ma w pokoju, więc problemów nie przewiduję (o ile się
cicho słucha:) )

chyba na razie zostanę przy słuchawkach, a później zobaczymy,
może te GigaWorksy proste kupię.

--
razor