Re: Ile laptop traci na wartości?

Autor: Anka <atupajWYTNIJTO_at_gazeta.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 12:41:57 MET

> Zauważyłem że parametry które mnie zadowalają mają także o wiele tańsze
> modele, konkretnie firmy Acer; do tego mają szybszy procesor. Czy warto ew.
> kupić coś takiego?
o laptopach Acera krąży opinia, że są z materiałów niskiej jakości i dość
awaryjne. Przez chwilę chciałam kupic Acera, bo miał niezłe parametry za małe
pieniądze, ale wszyscy mi odradzali (i znajomi i specjaliści). I odradzili.
Chyba warto kupić coś lepszego o słabszych parametrach...

pozdrawiam
Anka