Re: Ile laptop traci na wartości?

Autor: Michał <login=mmichal_at_server=tlen.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 11:01:16 MET

> Bedziesz szczesliwcem jezeli dzisiaj kupiony laptop za 1500 zl z roczna
> gwarancja bedzie jeszcze chodzil po dwoch latach bez dotatkowych wydatkow.
> Jego sprzedaz bedzie wyzsza szkola jazdy. W technologii laptopow szybkosc
> procesora nie jest decydujaca, jest wiele innych rownie waznych elementow,
> wsrod ktorych zmiany nie sa "liniowe". Pomoca moze byc dobra marka i
> model,
> ale to juz inna cena wyjsciowa.

Zauważyłem że parametry które mnie zadowalają mają także o wiele tańsze
modele, konkretnie firmy Acer; do tego mają szybszy procesor. Czy warto ew.
kupić coś takiego?

Wiem co to znaczy padnięty laptop :( Znajomemu padł, sam próbowałem do niego
zaglądać, wyglądało mi to na moduł zasilający i chciałem podpiąć zasilacz od
PC :P ale to jest praktycznie nie rozkręcalne... to jak jedna wielka komórka
:)

Pozdrawiam