problemy z prędkością nagrywania

Autor: kkkk <konp_at_o2.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 11:30:41 MET

witam
kupiłem niedawno laptopa Hp nx7400 z nagrywarką dvd pioneer dvr-k17 i
problem jest taki, że niekiedy (nie zawsze) nagrywarka sama ustala
prędkość nagrywania na dość małą (np. płyty są 8x) a jest do
wyboru nagrywanie: 2,4x tylko. to samo dzieje się z nagrywaniem płyt
cd. nie zależy to od konkretnych rodzajów płyt, bo np. niedawno
nagrywałem 3 takie same płyty i przy 2 pierwszych miałem prędkość
2,4x a przy ostatniej już mogłem wybrać 8x. Kumpel doradził mi
żebym zaktualizował bios do tej nagrywarki, ale nie wiem gdzie go
znaleść. może ktoś coś mi doradzi??

pozdrawiam