Re: Klawiatura

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 07:39:43 MET

Dnia Sun, 10 Dec 2006 23:52:09 +0100, Michal AKA Miki napisał(a):
> ostatnio
> kupuje ludziom A4techy.
> http://a4tech.pl/Item.aspx?ITEMNMBR=A4TKLA04699&GroupID=33&SubGroupID=58
Zacznij kupowac takie:
http://a4tech.pl/Item.aspx?ITEMNMBR=A4TKLA05051&GroupID=33&SubGroupID=58
Ten sam model i cena. Roznia sie tylko tym wygieciem klawiszy. Mam taka i
wierz mi ze to sie sprawdza. Wygiecie jest minimalne wiec nie utrudnia
pozniej pisania na innych modelach a przy pisaniu na tym znakomicie
ulatwia zycie.
> Wymieniane zazwyczaj ze wzgledu na trudne warunki pracy (duzy
> kurz, brudne rece) lub na skutek "wypadkow" - glownie zalania napojami.
> Poza tym trwale. Mam nadzieje, ze A4Techy tez takie beda.
Ciezko mi to potwierdzic. U mnie niestety srednio rok. Sa po prostu
zupelnie nieodporne na najmniejsze zalanie. Sciezki rozpuszczaja sie od
razu. Ale z drugiej strony 25 pln to nie majatek wiec raz na rok moge
odpuscic. I i tak za kazdym razem kupuje taka sama.
Pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica
adres z from jest poprawny bez